19. 03. о 15 годині наукова експедиція
вирушає на маршрут.
вирушає на маршрут.
Якщо ти учень 7 чи 8 класу
Кмітливий,
Веселий,
Енергійний,
Самостійний,
Творчий!
Приєднуйся та надійшли анкету учасника!
http://webquestoxides.blogspot.com/p/registratsiya.html
Учасники експедиції піднімуться в повітря, зануряться в глибини океану, вивчать
ґрунти, щоб знайти оксиди й допомогти Дмитрикові.
На
кожній з п’яти зупинок учасники експедиції виконуватимуть певні завдання.
Завдання будут розміщуватись в день відкриття (див. графік) з 15.00 до
15.30 години.
Відповіді прийматимуться
до 15 години того дня, коли розміщуватиметься нове завдання. У вас є тільки одна спроба, щоб відповісти.
Чекаю ваші відповіді на електрону адресу
У темі листа, будь ласка, зазначте "Квест.
Завдання № від П.І."
Шановні учасники!
Зверніть увагу на те, що в квесті не
використано жодної речовини, яка б не
зустрічалася в шкільних підручниках з хімії.
Тож уважно читайте завдання, знаходьте
в ньому ключові слова (підказки) і вперед,
до перемоги!!!
Бажаю вам отримати задоволення від
участі в квесті.
Перед початком квесту зробіть
розминку, пройдіть тренувальний тест:
розминку, пройдіть тренувальний тест:
Квест - це гра, у якій учасники самостійно
знаходять відповіді на запитання та
здобувають нові знання.
Ви будете працювати з різними джерелами
в Інтернеті, тож перейдіть на сторінку
"Безпека в Інтернеті" і повторить основні
правила роботи в ньому.
На сторінці "Інформаційні джерела" вказані
сервіси, на яких можна створювати
мотиватори або демотиватори та "хмару
слів", навчитесь працювати з ними.
Графік розміщення завдань: Виконання завдання:
19.03. завд. №1 відповіді 19.03.2020 - 22.03.2020 до 15.00
22.03. завд. №2 відповіді 22.03.2020- 24.03.2020 до 15.00
24.03. завд. №3 відповіді 24.03.2020- 27.03.2020 до 15.00
27.03. завд. №4 відповіді 27.03.2020- 30.03.2020 до 15.00
30.03. завд. №5 відповіді 30.03.2020- 02.04.2020 до 15.00
30.03. завд. №5 відповіді 30.03.2020- 02.04.2020 до 15.00
Всі учасники будуть нагороджені
дипломами, переможці отримують нагороди!
Немає коментарів:
Дописати коментар